Adaptacja przestrzeni komercyjnych pod nowe potrzeby.
Teksty, jakie znajdują się na witrynach, mają wiele rodzajów, czcionek i odcieni. Wyróżnia się dwa ich fundamentalne rodzaje. Pierwszym z nich jest ustawienie tekstu w bloku, co powoduje samoczynne dodawanie się znaków na końcach linii. Każdy szczegół jest wyświetlany w oryginalnej linijce, co o wiele pomaga w czytaniu tekstu. Ogólnie ustawienie blokowe, może zawierać dłuższy tekst, jaki warto rozłączyć akapitami, dla jeszcze większej klarowności – to poleca ANCHOR. Interlinia powinna wynosić co bynajmniej 1,5, bo wtenczas tekst jest najbardziej czytelny. Poza tym liczy się wymiar czcionki, optymalnie stosuje się dwunastkę i czcionkę szeryfową, jaką może być legendarny Time News Roman. Drugim rodzajem tekstów są wiadomości ustawiane za pomocą linii. Takie detale wyświetlane są bez dodawania interlinii, akapitów, czy znaczących odstępów. Nie muszą zawierać detalów blokowych, lecz wyznaczone jest to, by zawierały szczegóły wyświetlane, jako zwykły tekst. Jeśli znajdzie się wewnątrz nich, jakiś inny element blokowy, może to wywoływać ignorancje w wyszukiwarkach, co skutkować może nie znalezieniem pożądanych przez nas haseł.
1. Szczegóły
2. Kontakt
3. Odwiedź stronę
4. Informacje
5. Tutaj